CRM

CRM (Customer Relationship Management System) - Sistem de gestiune a relatiei cu clientii - este un sistem de management al relației cu clienții. Este un proces de colectare şi reţinere a informaţiilor despre clienţi şi interacţiunile cu compania.

 

Sistemul de informații corporatiste este proiectat pentru o activitate intensă  și productivă cu clienții, pentru păstrarea şi ameliorarea relației cu aceştia. Un alt obiectiv important al sistemului este, de asemenea, creșterea numărului de vânzări; măreşte mult performanţa şi majorează mult veniturile din afaceri. CRM-ul este definit ca o strategie de a administra relaţia cu clienţii şi interacţiunea cu aceştia în cel mai profitabil mod posibil pentru amândoi. Majoritatea obiectivelor initiativelor CRM tin de sfera cresterii profitabilitatii.

 

Grupul de companii RTI este un partener al companiei Terrasoft  şi oferă pentru automatizarea afacerilor CRM sistemul bpm'online. În 2014 revista CRM Magazine a catalogat sistemul  bpm’online sales drept lider mondial pe piața software-urilor pentru managementul vanzarilor. Iar în 2015 bpm'online  a fost inclusă în topul  celor mai bune CRM-sisteme  din lume pentru gestionarea serviciului clienţi -- Magic Quadrant Gartner. Mai mult de 6.000 de întreprinderi mijlocii și mari folosesc platforma bpm'online pentru  automatizarea proceselor de afaceri.

 

De ce aleg Terrasoft?

 

  • Procese de afaceri de referință

 

Sistemul CRM   bpm'online  vă va ghida pas cu pas către un proces de afaceri finit, care se bazează pe cele mai bune practici internaționale.

 

  • Marketing, vânzări și servicii pe o singură platformă

 

Utilizând produselor pe bază CRM cu platforma bpm'online, vă veţi conduce clientul printr-un tur complet al vânzărilor, de la stadiul de  acomodare cu compania şi până la executarrea comenzii şi deservirea completă.

 

  • O interfață care e pe placul utilizatorilor

 

Lucrul cu interfaţa simplă a produselor  bpm'online  este întotdeauna o plăcere. Găsirea și manipularea  funcţiilor şi informaţiei necesare sunt realizate deopotrivă  de confortabil pe un PC, tabletă și smartphone.

 

Sisteme CRM de la Terrasoft

 


Sistemul vă permite să gestionați cu ușurință tranzacțiile asupra proceselor încheiate. În platforma  bpm'online sales  puteţi lucra cu vânzări de toate tipurile: de  la comenzi mici şi până la  mari tranzacții corporatiste. Principalul avantaj al produsului îl reprezintă procesele de business finisate bazate pe cele mai bune practici internaționale în vânzări.

 

Bpm'online sales este  format din 4 pachete,  funcționalitatea cărora este adaptată la nevoile diferitelor tipuri de companii: team, commerce, enterprise, omnichannel.

 

Comunicaţi cu colegii, faceţi schimb de informaţii şi cunoştinţe, gestionaţi fluxul de documente şi proiecte – şi toate acestea într-un singur produs -- bpm'online vânzări!

 

 


Un produs pentru a gestiona  nevoile clienților la toate etapele -- de la identificare şi până la transferul pe piață. Bpm'online marketing vă ajută să gestionaţi interesele clienților, să optimizaţi strategia și să stabiliţi un sistem de comunicații multicanal. Datorită proceselor  de referință  de gestionare a potenţialilor clienţi, dvs veţi fi capabil să cultivaţi cererea pas cu pas și să transferaţi la vânzare doar clienţi calificaţi (lead).

 


Serviciu bpm’online este un produs software proiectat pentru a controla apelurile în masă. Pachetul de bază este potrivit pentru companiile care doresc să gestioneze cu ușurință o gamă de servicii și să automatizeze prelucrarea apelurilor. Pachetul customer engagement center  include funcționalități ameliorate pentru centre de contact profesionale.

 

Serviciul bpm'online ITIL  este un sistem de management profesional al serviciilor bazat pe biblioteca ITIL;  ajută la automatizarea proceselor de furnizare și operare a serviciilor. Produsul este un ghid pas cu pas al agentului Service Desk din momentul înregistrării cererii până în momentul soluţionării definitive şi închiderii.

 

Gama de produse software bpm'online  reflectă, de asemenea, competenţa şi experienţa industrială a companiei Terrasoft.

 


Sistemul CRM de gestionare a listei complete de sarcini a  agențiilor imobiliare.

 


Procese de gestionare  finite a vânzărilor, apelurilor clientului, liniei de credit, de colectare a datoriilor, precum și front-office pentru operațiunile bancare.

 


Sistem pentru a  controla baza de abonați, suportul tehnic și vânzarea de servicii pentru companiile de telecomunicații.

 

 

Mai multe informaţii despre companie si produsele software pe website-ul Terrasoft.