Informație utilă

Administrarea restaurantului in regim on-line

iiko este "ochiul atotvăzător" al proprietarului, care îi permite acestuia să controleze tot ce se întâmplă în restaurant, de oriunde din lume, în orice moment. Sistemul iiko nu are egal în ceea ce priveşte gradul de confort al interfeţei și viteza de prelucrare a datelor. Se distinge prin ușurința de utilizare și fiabilitate. iiko are funcționalitatea pe care alții nu o deţin. Este complet transparent și protejează afacerile și veniturile.

Whole article...

Loialitatea în restaurante: cum să faceți clienții să se întoarcă?

Restauratorii și proprietarii hoteleor sunt în căutare permanetă de metode de atragere a clienților. În perioada concediilor , vizitatorii încearcă să-și petreacă timpul în confort maximal și  intenționează sa cheltuie mult. Calitatea înaltă a deservirii și sistemele speciale de loialitate sunt capabile să garanteze întreprinderii venituri bune și popularitate. Sistemul de loialitate în restaurante poate funcționa conform diferitor scheme : reduceri pentru clienții permanenți , promoții și oferte speciale. Dar există o altă metodă de atragere a clienților, dar nu atît de populară - <<Sticla de vin amînată>>. Acest termen provine din Europa de Vest, unde este plăcut comandarea unei sticle de vin scumpe pentru cină. Restaurantele și hotelulrile oferă cu drag acest serviciu oaspeților săi. Principiul serviciului constă în faptul că dacă clienții nu servesc sticla întreagă în timpul cinei, ea se închide și rămîne în restaurant pînă la vizita următoare  a oaspeților. 

Whole article...

Echipament pentru automatizarea comerțului cu amănuntul

Implementarea sistemulti automatizat de control a procesului de business a întreprinderii oferă utilizarea echipamentului specializat și a software-ului. Automatizarea devine o necesitate în procesul de transfer a punctului de vînzare în format de auto deservire. Auto deservirea constă în faptul că este cea mai efectivă formă pentru organizarea comerțului cu amănuntul. Acest format oferă posibilitatea de a mări asortimentul de produse și de a optimiza utilizarea spațiului sălii de comerț. Deservirea cumpărătorilor la casă se accelerează considerabil, datorită optimizării. Personalul magazinului se micșorează pe seama utilizării soluțiilor tehnice, ce duce la micșorarea cheltuieleor pentru achitarea salariilor și impozitelor. Datorită aranjării mărfurilor pe rafturi, cumpărătorul are posibilitatea de a  vedea mai detaliat producția  și , posibil, să facă o cumpărătură neplanificată.

Whole article...

Automatizarea avantajoasă pentru cafenea sau restaurant

Implementarea sistemului de automatizare în comerț a devenit deja o obișnuință pentru vânzătorul  cu amănuntul și pentru cumpărători, iar în domeniul industriei ospitalității , situația este puțin altfel.  Automatizarea locurilor publlice de alimentare se schimbă brusc. Stăpînii restaurantelor încep a recunoaște toate avantajele automatizării. 

 

      Sistemul de informații pentru administrarea restaurantului are capacitatea de a accelera viteza deservirii clienților considerabil . Una din  metode pentru atingerea acestui scop este mărirea vitezei de transferare a comenzii de la chelner la bucătar.

Whole article...