Hospitality

Software-ul pentru HoReCa

 

RTI Group este o soluţie inovatoare pentru gestionarea HoReCa -- iiko (iiko, a se citi "aiko"). Firma noastră lucrează numai cu profesionişti şi lideri în domeniul lor, iar  software-ul iiko îndeplineşte toate cerinţele businessului modern. Astăzi, proprietarii de restaurante nu-şi mai pot permite luxul  unui program simplu pentru procesarea comenzilor. Pentru a rămâne competitivă, societatea are nevoie de a ţine pasul cu vremurile şi de a aplica cele mai recente descoperiri în organizarea managementului restaurantelor. Sistemul de management al restaurantului  trebuie să asigure atât activitatea de calitate a bucătăriilor, deservirea rapidă a clienţilor şi capacitatea de a atrage noi vizitatori în local, cât şi să asigure activitatea independentă a personalului care nu are nevoie de o supraveghere permanentă. 

 

Compania noastră vă va ajuta să implementaţi sistemului iiko în firma dumneavoastră, vă va oferi echipamentul necesar, va instrui personalul pentru a putea utiliza software-ul şi  vă va oferi  suport tehnic.

 

 

Managementul restaurantului prin intermediul iiko

 

 

Care este diferenţa dintre iiko şi alte sisteme de management al restaurantelor?

 

Proprietarul unui restaurant se va gândi, în primul rând, de ce ar trebui să opteze numaidecât pentru iiko. E lucru ştiut, că  versatilitatea sistemului îi permite să îmbrăţişeze cu adevărat toate domeniile din  industria ospitalităţii.

 

  • Automatizarea completă a întreprinderii, nu doar a caselor de marcat şi a stocurilor . 

Nu trebuie să căutaţi soluţii pentru fiecare dintre unităţile întreprinderii, căci iiko face posibilă gestionarea atât a  unor unităţi distincte, cât şi a unor lanţuri de restaurante  (iikoChain). Soluţia respectivă este capabilă de a gestiona vânzările, de a controla finanţele, depozitul şi personalul, de a asigura supravegherea. Businessului i se oferă soluţia unei  scalarizări rapide, acesta devenind  transparent şi controlabil.

 

Una dintre caracteristicile distinctive ale software-ului  iiko este modulul financiar puternic şi uşor de utilizat. Gama completă de rapoarte este generată în timp real şi proprietarul are  întotdeauna la dispoziţie informaţiii cu privire la conturi, profit şi pierderi. Zilnic, iiko asigură majorarea profiturilor şi reduce cheltuielile restaurantului.

 

Confortabil pentru proprietar, transparent şi foarte bine informat, sistemul de management al personalului va facilita în mare măsură crearea unei echipe unite la locul de muncă. Sistemul are posibilitatea dea ţine evidenţa orelor de lucru, de a monitoriza activităţile angajaţilor şi de a le genera motivaţii. Datorită sistemului iiko salarizarea se face în mod automat, cei mai buni angajati primind bonusuri, iar cei care au greşit -- penalizări.

 

Soluţia modernă de management vă permite să înregistraţi fiecare dintre acţiunile din sistem folosind o video-supraveghere a evenimentelor. Proprietarul are posibilitatea de a urmări de la distanţă acţiunile angajaţilor firmei, din orice punct al planetei.

 

  • Interfaţă uşor de utilizat şi operarea rapida a sistemului

Viteza mare de prelucrare a datelor şi interfaţa prietenoasă ale sistemului nu vor provoca dificultăţi chiar şi unui novice. Feţele sistemului, gândite până la cel mai mic detaliu, precum şi sugestiile prietenoase, optimizează semnificativ activitatea personalului. Introducerea şi prelucrarea comenzilor va avea loc de o dată şi jumătate de ori mai repede, ceea ce va asigura servirea la timp a mâncărurilor calde. Şi pentru că clienţilor nu le place să aştepte,  de viteza  de deservire depinde în mare măsură şi succesul afacerii.

 

  • Managementul lanturilor de restaurante iikoChain

Extinderea afacerii face dificilă gestionarea întreprinderii, acest lucru nu se întâmplă însă şi în cazul iiko! Soft-ul inovator asigură controlul asupra activităţilor reţelelor de întreprinderi, colectează date cu privire la personalul de vânzări şi clienţi şi actualizează meniul în mod automat. Produsul software permite managementul centralizat al producţiei şi depozitării, precum şi consolidarea comenzilor.

 

  • Sistemul modular

Sistemul iiko este prezentat de module care asigură activitatea diferitelor unităţi ale afacerii. Fiecare manager poate alege singur cele mai potrivite şi necesare firmei sale elemente ale sistemului. Această abordare va permite automatizarea proceselor de afaceri  treptat, ceea ce este important pentru companiile tinere.

 

Acestea sunt doar câteva dintre avantajele sistemului de management modern din industria ospitalităţii. Alegând iiko, veţi câştiga mai mult prin îmbunătăţirea calităţii serviciilor pentru clienţi, veţi economisi prin prevenirea acţiunilor neautorizate ale angajaţilor, veţi atrage noi vizitatori, profitând de un sistem flexibil de loialitate.Sistemul modular iiko permite alegerea acelui funcţional de care are nevoie astăzi instituţia dumneavoastră. Dintre soluţiile speciale iiko, fiecare manager le poate selecta pe cele care oferă cea mai bună optimizare a proceselor de business ale companiei sale.

 

 

 

 

Soluţii speciale iiko:

 

 

  • Aplicații mobile pentru chelneri:: iikoWaiter

  • Automatizarea bucătăriei: iikoSousChef

 

  • Evidenţa eliberării mâncărurilor pregătite: iikoKitchen

 

  • Controlul comenzilor curente: iikoMonitoring

 

  • Analiză actuală în mod online: iikoDashboard

 

  • Rapoarte mobile: iikoMobileReport

 

  • Sistem bonus-depozit: iikoCard

 

  • Introducerea automată a facturilor: iikoScannings

 

  • Gestionarea programului audio-muzical: iikoDJ