Menu
Niciodată nu a fost mai simplu pentru angajați
În zilele noastre, vânzările cu amănuntul trebuie să facă față la două provocări majore: creșterea așteptărilor clienților și noi tipuri de activități bazate pe tehnologii. Multe persoane care achiziționează și compară bunurile din magazine, chiar și pe internet, se așteaptă ca vânzătorii să ofere servicii rapide și constante, 24/7, prin toate canalele de comunicare

Soluție software completă pentru Retail

Integrare online și offline
Integrați toate canalele de vânzare: online și magazine fizice
Automatizarea vânzării
Automatizați procesul de vânzare și livrare
Aprovizionare fluidizată
Fluidizați activitatea de aprovizionare cu cititoare coduri de bare
Managementul stocurilor
Gestionați mult mai precis stocurile
Politica de prețuri
Controlați și optimizați politica de prețuri
Analiza profitabilității
Analizați profitabilitatea pe magazine, centre de profit, produse, furnizori

Software gestiune (Back Office)

Vă propunem un soft ERP care gestionează toate procesele de vânzare ale companiilor din retail, indiferent de canalele de vânzare utilizate: magazine fizice, magazine online, platforme externe de comerț online, etc. Integrat în front office cu soluții de e-Commerce, POS, Hand Helduri și cântare electronice
Gestionați eficient toate canalele de vânzare
Gestionați vânzările din magazine fizice (comenzile sunt preluate direct in magazin, cu evidența pe stări, avansuri multiple, livrări, facturare, stornare avansuri, încasări și emitere bon fiscal pe case de marcat diverse) și online (gestionare produse, comenzi, notificări clienți, stoc online, livrare, facturare).
Gestionați intrările și ieșirile mărfurilor în depozit precum și inventarul. Monitorizați locațiile multiple de depozitare și identificați traseul fiecărui articol, rezervați sau blocați stocul dacă este necesar.
ERP permite definirea unui număr nelimitat de articole, gestionează eficient stocurile, îmbunătățind viteza de rotație a acestora și reducând rupturile de stoc, asigurând stocul optim atât pentru magazinele fizice cât și pentru cele online.
Discută cu un consultant

Interfață de vânzare (Front Office)

ERP reprezinta un modul de vanzare articole folosind monitoare touchscreen. Aceasta aplicatie va permite beneficiarului un control mult mai bun asupra activitatii de vanzare si asupra angajatilor de la casa. Integrat în front office cu soluții de e-Commerce, POS, Hand Helduri și cântare electronice, soluțiile vă ajută să gestionați eficient tot businessul de retail.
Gestionați eficient toate canalele de vânzare
Gestionați vânzările din magazine fizice (comenzile sunt preluate direct in magazin, cu evidența pe stări, avansuri multiple, livrări, facturare, stornare avansuri, încasări și emitere bon fiscal pe case de marcat diverse) și online (gestionare produse, comenzi, notificări clienți, stoc online, livrare, facturare).
Gestionați intrările și ieșirile mărfurilor în depozit precum și inventarul. Monitorizați locațiile multiple de depozitare și identificați traseul fiecărui articol, rezervați sau blocați stocul dacă este necesar.
ERP permite definirea unui număr nelimitat de articole, gestionează eficient stocurile, îmbunătățind viteza de rotație a acestora și reducând rupturile de stoc, asigurând stocul optim atât pentru magazinele fizice cât și pentru cele online.
Discută cu un consultant
Produse necesare pentru automatizarea afacerii

Echipament necesar pentru automatizarea companiei.

productImage

Sistem vânzări pentru supermarket

Echipament tehnic specializat în domeniul comerțului (case de marcat, balanțe, ambalatori, marcatori, periferice și consumabile etc.).

Află mai multe
productImage

Kit-uri supraveghere video

Echipament tehnic specializat în domeniul comerțului (case de marcat, balanțe, ambalatori, marcatori, periferice și consumabile etc.).

Află mai multe
productImage

Sisteme POS

POS terminale

De la 500 lei
productImage

Scanere coduri de bare

Cititor coduri de bare la prețuri bune

De la 500 lei
productImage

Terminale colectoare

Terminale mobile, scanere incastrabile

Pret de la 600 lei
productImage

Echipament suplimentar

Sertare de bani, ecrane pentru cumpărător

De la 500 lei
productImage

Cântare

Cântare electronice pentru depozit, comerț și industrie

De la 2000 lei
productImage

Imprimate

Imprimante portabile și industriale pentru tipărirea etichetelor și cardurilor

De la 2500 lei
productImage

Echipament fiscal

Imprimanta fiscală pentru activitatea comercială

De la 3000 lei
productImage

Feliatoare

Feliatoare automate, semi automate și manuale

De la 2300 lei
productImage

Echipament industrial

Detectoare de metale în industria alimentară

De la 14 000 lei

Proiect la cheie în 4 pasi

1

Configurare si programare

Alegem solutii individuale afacerii Dvs., totul la pachet, preconfigurat si testat

2

Punere in functiune

Suntem distribuitor exclusiv al echipamentelor, oferim garanție pana la 3 ani

3

Training profesional

Instruim gratuit personalul si oferim suport pentru configurări legate de soft

4

Suport tehnic si consultanta

Departamentul tehnic autorizat va ofera asistenta si support remote pentru orice intrebari